Prad (ook wáar de Stelvio wordt beklommen) - Meran

23 augustus 2012 - Merano, Italië

Te snel gaat deze etappe voorbij. Waar eerst de dag gevuld was met voorbereidingen naar en het vinden van de eindstreep, was deze vlakke etappe al na ruim 2 uur afgelopen. Zelfs het youth hostel stond pontificaal op de weg, waar de routebegeleiding in Meran ophield. Dan is er nog een warme zonnige dag te vullen! Een zwembad van olympische afmetingen, compleet met glijbanen en duikplanken vind ik om de hoek, snel ga ik lido de meranarena binnen en duik het koele water in. Uit eenzaamheid doe ik ook mee met de aquarobicsklas, waarin mij italiaanse bevelen worden toegeschreeuwd, die ik braaf opvolg. Moe struin ik daarna over de Passer en -kurpromenade, bekende flaneerboulevards aan het riviertje in dit chique kuuroord, waar voor liefhebbers vele thermen te vinden zijn. Ik mis nu echt mn thuis, italiaans is zeg maar nog niet mijn ding Koen!

Dikke kus voor jullie allemaal en slaap lekker! X

1. Hanneke:
    23 augustus 2012
    Eenzaamheid, smeenzaamheid! Lekker genieten nu het kan ;-) En op zoek naar leuke dingen in de steden op te ondernemen! en lezen! Veel plezier met Bonita Avenue! XX
  2. Josine:
    23 augustus 2012
    Hee Laura, wat goed dat jij in het Italiaans mee kunt aerobicen! Petje af! Doe het je niet na hoor, succes met fietsen!
  3. Josine:
    24 augustus 2012
    Hee Laura, heb je verhaal aan Marije voorgelezen, en die wil graag melden dat wij zeker willen investeren in de geweldige fietstassen zodat we de volgende keer met je meekomen! Liefs Josine
  4. Adrie:
    24 augustus 2012
    Hee Laura,

Heb je dat dikke boek van Peter Buwalda ook nog bij je in je bagage? Zoals ik al eerder schreef, ik begrijp er helemaal niets van? Hoe kom je al die weken door? Volgens mij ben je alleen maar a/h wassen als je niet fietst! Maar wens je weer veel succes de komende dagen. Volgens mij is het niet echt mooi weer daar! Groet!