Etappe 3: Lindau-Innerbraz

19 augustus 2012 - Innerbraz, Oostenrijk

Vandaag hoopte ik op een lichte tocht, om mijn krachten te kunnen sparen. gelukkig heb ik veel ge -appt, smst en gebeld om even een beetje van me af te kunnen praten, om de tocht in eenzaamheid verder te fietsen. Het landschap verandert, de Alpen zijn rondom. Daarbij horen ook snel stromende riviertjes en prachtig bijzonder blauw gekleurde bergmeren. Je kijkt echt je ogen uit, het is gek je voor te stellen dat je dit allemaal mist als je met de auto over de snelweg voorbij raast.

Aan het einde van de route komt de eerste klim van de etappe van morgen. die heb ik alvast binnen! Moe wederom, klop ik aan bij Walch's landhaus, waar meteen de sauna voor me wordt aangezet om de spiertjes te doen ontspannen. Ondertussen wandel ik naar het centrum waar een enorme happening is. Een optocht van paard en wagen, met mensen in kledendracht trekken hier bekijks vanuit de hele omgeving. Als ik volledig ontspannen na een saunabezoek terug loop naar de feesttent en een grote bratwurst met pommes bestel, besluit men ineens het feest af te breken en nog voor ik mn bord leeg heb, stopt het plaatselijke orkest met muziekmaken en stroomt de tent leeg...weer geen vrienden gemaakt. Ach nu heb ik tijd om verhaaltjes te tikken en om me heen hangt de geur van dennenbomen in de lucht die eindelijk aan het afkoelen is.

1. Hans:
    19 augustus 2012
    Lau! Ziet er cool uit zeg. Schitterende foto's. Benen klaar voor de Alpen?..
  2. Frouke:
    19 augustus 2012
    Nou leuk om je even te hebben gezien met de face-timer,je zag er gelukkig niet al te moe uit.Probeer het morgen anders nog een keer. Liefs van ons allen.
  3. Josine:
    19 augustus 2012
    Hee Laura wat een leuke verhalen! Marije en ik willen graag een keer met je mee als je nog een keer zo'n mooie tocht gaat maken! Succes!
  4. Hanneke:
    20 augustus 2012
    MOOIE FOTO's! Willard en ik zullen ook even Facetime installeren! Veel plezier en succes vandaag!! XX
  5. Marieke N:
    20 augustus 2012
    Laura, wat ontzettend gaaf allemaal! Jaloers!
  6. Koen:
    Goed bezig zus!
  7. Lisette:
    20 augustus 2012
    Jeetje, kom je terug van de vakantie, is je vriendin 1 of anderen berentocht alleen aan het fietsen. Naar Rome!! Fantastisch... Jij liever dan ik ;). Hoop dat het allemaal goed gaat. Eerste verhalen zijn leuk om te lezen. Ik dacht dat jij 2 weekjes ging surfen in frankrijk, maar dit is totaal iets anders... Knap van je. Ik hoop dat het niet al te warm weer voor je wordt. knuffel en beentjes omhoog in de avond :)
  8. Wil van de kamp:
    20 augustus 2012
    Laura, dat je dit trekt met deze tropische temp.
    Petje af, nou nee doe maar een petje op.
    Blijf met belangstelling je volgen, veel plezier en weinig afzien.
    Tante Wil